Menu

Fashion Store concept for U-eins

Fans instead of customers; both digital and analogue; experience and convenience – the retail concept for the U-eins Store rises to the future challenges faced by the retail trade.

U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts

Stay different: Fluid corporate design with an alternating “U“. The reduced set of rules creates leeway for seasonal design.

U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts

Seasonal visual merchandising concept for over 3,000 m2 of retail space. Modular and flexible.

U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts
U-eins | Die Krieger des Lichts

Brand concept, communications concept, digital concept, corporate design, graphic design, web design, brand space

Rudolf Wöhrl AG

Next project

Everyday Masterpieces

Large-format magazine and blog for the Fiat 500 market launch